Міжнародний
ліцей МАУП

Preschool – підготовче відділення

Групи до 6 вихованців включно

4 профільні дисципліни: математика, розвиток мовлення, англійська мова та мистецтво.

Також руханка у перервах. Навчальний процес здійснюється за участю логопеда та психолога.

Розклад:
Вівторок та четвер: 15:30-18:00
Вартість оплати за навчання 5000 грн. у місяць. (8 занять на тиждень)

Також закладом пропонується ланч за додаткову оплату 150 грн. в день

Термін навчання Preschool 4 місяці. Також пропонуємо в червні літній табір як адаптаційний період у навчальному закладі для майбутніх першокласників.

При вступі до 1 класу дитина не проходить співбесіду та вступні випробування

Всіх бажаючих просимо попередньо здійснити реєстрацію!

Наші педагоги:

Бачек Ірина Степанівна

  1. Освіта
  • Закінчила Івано-Франківський педагогічний університет імені В. Стефаника.
  • Спеціальність: вчитель початкової школи.
  1. Досвід роботи
  • Працювала у державних та приватних школах і дошкільних закладах Івано-Франківська та Києва.
  • Переможець районних та обласних конкурсів «Учитель року».
  1. Професійна діяльність
  • Консультант у розробці програм, посібників та підручників для НУШ.
  • Володіє сучасними інтерактивними технологіями:
    • РОСТОК.
    • Інтелект України.
    • НУШ.
  1. Педагогічна творчість
  • Створює креативні методики для вивчення математики, спрямовані на розвиток логічного мислення з урахуванням індивідуального потенціалу кожної дитини.
  1. Пріоритети у роботі
  • Розвиток дитини як унікальної особистості.
  • Формування творчого потенціалу та заохочення до самостійного пізнання.
  1. Принципи роботи
  • Діяльність.
  • Безперервність.
  • Гуманізм.
  • Співпраця.
  • Формування цілісної уяви про світ.
  • Забезпечення психологічного комфорту.
  • Створення умов для творчості.

   

Антосюк Наталія Володимирівна

Практичний психолог

  1. Досвід роботи
  • 19 років досвіду роботи з дітьми, підлітками та сім’ями.
  • 10 років спеціалізації в дошкільній освіті та підготовці до школи.
  1. Авторські методики
  • Розробник індивідуальних методик та програм розвитку майбутнього школяра.
  1. Методи роботи
  • Використання методів ейдетики та арт-терапії.
  • Особлива увага до розвитку емоційного інтелекту дітей.
  1. Соціально-психологічна підготовка до школи
  • Допомагає зрозуміти соціальні особливості шкільного життя.
  • Формує вміння прийняти роль школяра та керувати поведінкою.
  • Розвиває інтелектуальні, емоційні та комунікативні здібності.
  • Знижує рівень тривожності, сприяє впевненості та успішності в першому класі.

 

Тетяна Миколаївна Лугова

Кандидат філологічних наук, вчитель англійської мови

  1. Досвід викладання
  • Викладає English, Big Science, Funny English.
  • Використовує методику Cambridge Teaching.
  1. Наукова діяльність
  • Автор понад 60 наукових і науко-методологічних праць у сферах:
    • Комунікативної лінгвістики.
    • Методики викладання іноземних мов.
    • Порівняльного мовознавства.
    • Літературознавства.
  1. Професійний розвиток
  • Постійно проходить стажування та підвищує педагогічну майстерність при British Council of Ukraine.
  1. Підхід до навчання
  • Сприяє розвитку критичного мислення, творчості та самостійності учнів.
  • Використовує індивідуальний підхід, враховуючи особливості кожної дитини.

Блажаєва Вікторія Вікторівна

Вчитель початкових класів

  1. Кваліфікація та освіта
  • У 2019 році підтвердила вищу кваліфікаційну категорію.
  • Спеціальність: вчитель початкових класів та вчитель української мови.
  1. Підхід до навчання
  • Будує роботу на щирій повазі та любові до кожної дитини.
  • Дбає про всебічний розвиток учнів та учениць.
  1. Методи викладання
  • Кожен урок – це цікава подорож у світ науки, гра та ситуація успіху.
  • Використовує моделювання життєвих ситуацій для розв’язання практичних питань.

Турбовець Анжеліка Леонідівна

Вчитель початкових класів

  1. Кваліфікація
  • Має першу кваліфікаційну категорію.
  1. Професійні якості
  • Креативність та здатність генерувати нові ідеї.
  • Адаптація методів навчання до потреб учнів.
  • Використання інноваційних підходів у роботі.
  1. Педагогічні принципи
  • Розумне застосування сучасних методів підвищує розвиваючий ефект.
  • Спільна праця створює позитивні враження та мотивує учнів до навчання.

Всіх бажаючих просимо попередньо здійснити реєстрацію!